اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

قرعه کشی لیگ دسته اول والیبال کشور انجام شد | باز هم پیام مشهد نیست!

  • کد خبر: ۴۰۱۰۰
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
قرعه کشی لیگ دسته اول والیبال کشور انجام شد | باز هم پیام مشهد نیست!
لیگ دسته‌اول والیبال کشور قرعه‌کشی شد و ۲ نماینده خراسان رضوی یعنی تیم والیبال فولاد خراسان و هیئت والیبال خراسان رضوی در این پیکار‌ها حاضرند
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ مسابقات والیبال قهرمانی دسته‌اول کشور در ۲ گروه هشت‌تیمی قرعه‌کشی شد و حالا نمایندگان خراسان رضوی باید خود را برای شرکت در این پیکار‌ها آماده کنند. تیم والیبال فولاد خراسان و هیئت والیبال خراسان رضوی درحالی در این رقابت‌ها شرکت کردند که قرار بود باشگاه سبزجامگان پیام مشهد هم که نتوانسته بود جواز حضور در لیگ برتر را به‌دلیل عدم پرداخت بدهی‌هایش به دست بیاورد، در این مسابقات شرکت کند؛ اما بعد از قرعه‌کشی باز هم نامی از پیام در میان اسامی تیم‌های حاضر در این مسابقات دیده نشد!


خراسانی‌ها در گروه مرگ

رقابت‌های لیگ دسته‌اول والیبال مردان کشور از اوایل مهرماه با حضور ۱۶ تیم و در ۲ گروه هشت‌تیمی برگزار خواهد شد. بر اساس قرعه، تیم‌های هیئت والیبال خراسان رضوی و فولاد خراسان باید برای صعود با تیم‌های جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران و عقاب نهاجا در گروه اول پیکار کنند. در گروه دوم نیز تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ تهران، نماینده اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش‌سیمای آمل و هوشیار تبریز حاضرند که شواهد نشان می‌دهد خراسانی‌ها در گروه به‌مراتب‌دشوارتری با یکدیگر قرار گرفته‌اند. همچنین با اعلام فدراسیون در هفته نخست هیئت والیبال خراسان رضوی به‌مصاف جوان ارومیه خواهد رفت و فولاد خراسان با سروقامتان همدان پیکار می‌کند.


سلام فولاد نیشابور به ورزش

تیم‌داری فولاد نیشابور در لیگ دسته‌یک والیبال، یکی از اتفاقات جذاب این دوره از رقابت‌های لیگ دسته‌اول برای ورزش خراسان رضوی تلقی می‌شود. حضور صنعت قدرتمند فولاد نیشابور در ورزش آرزویی بود که سال‌هاست ورزش‌دوستان خراسان در سر داشتند و امروز گویا محقق شده است. حالا مدیران فولاد نیشابور بالاخره راضی شده‌اند همت کنند و برای کمک به ورزش خراسان، آستین بالا بزنند. تیم والیبال فولاد خراسان از لیگ دسته‌اول تیم‌داری را آغاز کرده است و امید می‌رود در ادامه مسیر و در سال‌های آتی شاهد حضور چشمگیرتر این بخش صنعتی در ورزش باشیم.


جبار دست‌به‌کار می‌شود؟

یکی از تیم‌های خراسانی حاضر در لیگ دسته‌اول والیبال کشور با نام «نماینده خراسان» در قرعه‌کشی شرکت کرده است؛ تیمی که به گفته جبار قوچان‌نژاد، رئیس هیئت والیبال استان، قرار است برایش اسپانسری پیدا شود و به‌زودی با نامی مشخص روانه مسابقات شود. با‌این‌همه به نظر می‌رسد قوچان‌نژاد که علاقه زیادی به مربیگری در والیبال دارد، هیچ بدش نمی‌آید با جور‌کردن اسپانسر و دادن هزینه‌های تیم، خودش بالای سر تیم بایستد.


باز هم خبری از پیام نیست!

اما نکته جالب قرعه‌کشی لیگ دسته‌اول، حضورنداشتن پیام در میان‎ تیم‌های حاضر در رقابت‌هاست. مدیرعامل پیام مشهد چندی‌پیش مدعی شده بود که مبلغ ورودی رقابت‌ها را ریخته و قرار است در لیگ دسته‌اول شرکت کنند؛ اما به‌یک‌باره روز گذشته در تماس تلفنی شهرآرا‌ورزشی مدعی شد که با تصمیم هیئت‌مدیره قصد شرکت در این رقابت‌ها را ندارد. علی شیخ‌الاسلامی در‌این‌باره تصریح کرد: این تصمیم هیئت‌مدیره بود، اما خب به احتمال فراوان تیمی در بخش بانوان در لیگ دسته‌یک والیبال خواهیم داشت. پیش‌از‌این تیم والیبال پیام خراسان به‌دلیل پرداخت‌نکردن بدهی دومیلیاردی از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته شده بود و انتظار می‌رفت سبزجامگان دست‌کم لیگ‌یک را از دست ندهند؛ اما گویا ورودی ۷۵ میلیون‌تومانی این رقابت‌ها هم پرداخت نشده است تا پیام در این مسابقات نیز حاضر نباشد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->